Rodos

HOTEL CARINA, RODOS

CENOVNIK
PROGRAM
LOKACIJA

Hotel Carina se nalazi u centru grada Rodosa u pešačkoj zoni trgovačkog i turističkog dela grada. U blizini se nalaze mnogobrojni restorani, taverne, prodavnice. Od čuvene Eli plaže hotel je udaljen oko 150m kao i od obližnje šljunkovite plaže. WiFi je besplatan u lobiju hotela. Usluga je na bazi Noćenja sa doručkom ( kontinentalni) kao i Polupansion (švedski sto – samoposluženje). Večera se služi u hotelu Best Western Plaza sa četiri zvezdice. Hotelski sadržaj: recepcija, sef ( uz doplatu na licu mesta), bar i restoran. Sobe imaju kupatilo,klimu (uz doplatu), frižider, telefon i balkon ,WiFi-besplatno.

WiFi

Frižider

Klima

Restoran

Bar

Sef

Opis

Hotel Carina se nalazi u centru grada Rodosa u pešačkoj zoni trgovačkog i turističkog dela grada. U blizini se nalaze mnogobrojni restorani, taverne, prodavnice. Od čuvene Eli plaže hotel je udaljen oko 150m kao i od obližnje šljunkovite plaže. WiFi je besplatan u lobiju hotela. Usluga je na bazi Noćenja sa doručkom ( kontinentalni) kao i Polupansion (švedski sto – samoposluženje). Večera se služi u hotelu Best Western Plaza sa četiri zvezdice. Hotelski sadržaj: recepcija, sef ( uz doplatu na licu mesta), bar i restoran. Sobe imaju kupatilo,klimu (uz doplatu), frižider, telefon i balkon ,WiFi-besplatno.

CENOVNIK

Trenutno ažuriramo ponudu za sezonu 2020. Za više informacija, molimo Vas da nas kontaktirate. Hvala

Polazak
Broj noci
1/2 ssr
III adl
chd
1/2 ssr*
III adl*
chd*
prevoz
Polazak
Broj noci
1/2 ssr
III adl
chd
1/2 ssr*
III adl*
chd*
prevoz
Jun
12.6
10
/
/
/
/
/
/
17.6
10
385
325
299
535
475
375
22.6
10
/
/
/
/
/
/
27.6
10
399
335
299
545
485
375
Polazak
Broj noci
1/2 ssr
III adl
chd
1/2 ssr*
III adl*
chd*
prevoz
Jul
2.7
10
/
/
/
/
/
/
7.7
10
445
345
299
599
499
375
12.7
10
/
/
/
/
/
/
17.7
10
465
365
325
615
515
399
22.7
10
/
/
/
/
/
/
27.7
10
485
385
325
635
535
399
Polazak
Broj noci
1/2 ssr
III adl
chd
1/2 ssr*
III adl*
chd*
prevoz
Avg
1.8
10
/
/
/
/
/
/
6.8
10
485
399
335
635
545
415
11.8
10
/
/
/
/
/
/
16.8
10
485
399
335
635
545
415
21.8
10
/
/
/
/
/
/
26.8
10
425
365
325
575
585
399
31.8
10
/
/
/
/
/
/
Polazak
Broj noci
1/2 ssr
III adl
chd
1/2 ssr*
III adl*
chd*
prevoz
Sep
5.9
10
399
325
299
545
475
375
10.9
10
/
/
/
/
/
/
15.9
10
385
315
299
535
675
375
Cene u EUR po OSOBI za (ND i PP*) Avion+Transfer+Smestaj
Dete 2-6g : 199 EUR za sve periode, dete 6-12g : kao u tabeli
dorucak u hotelu , vecera u hotelu Best Western Plaza 4* (oko 200m)
Preuzmi
Legenda
Tip smeštaja
Standard Room ssr
Superior Room spr
Apartman app
Garsonjera gar
Studio std
Bungalov bgv
Mezoneta mez
Duplex dpl
Apartman Duplex apd
Suite sut
Junior Suite jst
Family Apartman fma
Family room fmr
Opis smeštaja
Prizemlje pr
Terasa t
Manji m
Veći v
Nisko Prizemlje np
Visoko Prizemlje vp
Potkrovlje pt
Galeria gl
Sea View sv
Mountain View mv
Garden View gv
Side Sea View vs
Superior sp
Pool View pv
Tip osobe
Adult adl
Child chd
Infant inf
Vrsta usluge
Najam NA
Noćenje sa doručkom ND
Polu pansion PP
Pun Pansion PA
All inclusive AI
Uslovi plaćanja

    Neodloženo plaćanje:

    Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

    Prilikom prijave, vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.

    Preostali deo aranžmana plus avio takse, isplaćuju se najkasnije do 20 dana pre polaska. 

    U slučaju kasnjenja, podrazumeva se da je putnik odustao od putovanja i vrši se storniranje rezervacije, a uplaćeni novac koristi se za naplatu pričinjenih troškova. 

    Odloženo plaćanje čekovima:

    Prilikom prijave  vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.

    Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima.

    Poslednja rata ne može biti posle 30.11.2019. Datumi realizacije su 10. 20.i 30. u mesecu.

    Aerodromske takse ne spadaju u mogućnost odloženog plaćanja aranžmana.

    Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave.

    U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).i (valutna klauzula).

    PROGRAM PUTA

    Avion

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. dan Beograd - Rodos: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h, a može biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.

    2. do 10. dan - Rodos: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.

    11. dan Rodos - Beograd: Napuštanje soba najkasnije do 12h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge. Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i plaća, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.

    VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: Očekivano vreme poletanja aviona za Rodos je u dnevnim satima. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije Mediteraneo Holidays na Aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu je 065-505-9088. Telefon je aktivan tek 2 sata pre zvanično objavljenog vremena poletanja. Za sve informacije pre toga pozovite svoje uplatno mesto. Obaveza je putnika da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Obaveštenje putem SMS-a ili e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju. Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine, kao i 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x20x55cm do 8kg, koji odgovaraju standardu AIR SERBIA. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja, a koja je podložna promeni (6€ po kilogramu u sezoni 2018- informativno). Let Beograd – Rodos traje oko 1h i 50 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka.Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let.

    U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

     Povratna avio karta na relaciji Beograd – Rodos – Beograd (čarter let) 

     Transferi na Rodosu aerodrom – hotel – aerodrom

    → Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 10 noćenja

    → Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja

    U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

    → Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 37.50€ za odrasle i decu preko 2 godine, (taksa u Beogradu 21.42€, taksa u

    Grčkoj 15.10€, DCV taksa 0.98€); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.

    → YQ taksa - doplata za gorivo 10€ po osobi (odrasli i deca preko 2 godine), plaća se u agenciji uz aranžman. Iznos takse

    je podložan promeni.

     Dinarski deo aranžmana, odrasli i deca preko 2 godine starosti, u iznosu od 1.990,00 dinara

    → Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)

    → Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza

    putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog .

     ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija

    potražite u agenciji ili na našem sajtu.

     Boravišna taksa: ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi:

    0.50€ za htl 2*/ 1*, 1,5€ za htl 3*, 3€ za htl 4* i 4€ za htl 5*; 0.25€ za apt 1key-2key, 0.50€ za apt 3key, 1€ za apt 4key.

    → Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

    Napomene

        *Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.

        *Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.

        *Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE.

        *Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta.

        *Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet. Moguće je da je isti obezbedjen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija. Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sl. uredjaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uredjaja.

        *Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit te je stoga najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih).

        *Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat. Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrdjivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju. Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi. Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.

        *Putnik je obavezan da poseduje MEDJUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.

        *Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. 

        *Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rodjenja i starost deteta u trenutku započinjanja   

        *Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.

        *Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.

        *Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.

        *Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)

        *Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.

        *Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvaznije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info sastanku. 

        *Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.

        *U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)

        *Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).

        *Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).

        *Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju

        *U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domui (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. 

        *Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementom zvanim kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.

        *Rezervacije hotela koje su radjene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.

        *Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)

        *Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu

        *Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju

        *Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.

        Organizator putovanja: Turistička agencija sa Licencom OTP 138/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

        LOKACIJA